okej, natten är över.

käre Gud, varför ger du mig dessa tråkiga stunder ibland?
det hade varit roligare om du hade gett mig något att göra,
24/7 liksom. ge mig en bil och ett körkort, då blir jag glad.
eller ge mig bara en hårinpackning, eller en vän eller något.

Jag jobbar hela jäkla veckan. det känns inte särskilt pepp.
men men, ibland får man göra sådant som inte känns så jäkla hippt.

snart ska jag iallafall gå upp till stationen och ge tillbaka laddaren som hon kom förbi med,
min har jag nämligen glömt på jobbet. sen ska jag gå förbi och lämna tillbaka filmn jag lånade igår,
om jag vågar vill säga. & senare ska jag ha en såndär ensam-tids kväll. tända ljus, lyssna på deppmusik,
dricka té, och absolut inte göra någonting annat än att försöka muta bort den här höstdeppen som smyger sig på,
vad jag ska muta bort den med har jag dock inte kommit på än. jag återkommer om detta imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

puss.

2008-11-05 @ 19:52:47
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback