hela världen är så underbar.

Sjukt cool grej hände mig idag. Jag gick ner på stan vid halvett för ajg skulle köpa den där uppiggande grejen,
det var ju gjort på fem minuter, och jag gick och funderade på vad jag skulle hitta på nu? Man skulle nog verka
desperat om man kom till jobbet 1½ timme innan man börjar. en kvart är okej, inte en timme.
Tänkte ringa Maja, men hon är ju säkert i skolan. Men så går man förbi biblioteket.
- Vafaan, majsan!
- men hej Elin, jag tänkte precis på dig.
- och jag tänkte precis på dig,ska vi fika?
-självklart.

Linnéa skulle kalla det ödet, jag skulle kalla det en slump.
Här mina damer och herrar har vi definitionen på den perfekta konversationen.
Så vi fikade på Tant gredelin där jag fick höra om majas lördags kväll, som hade slutat
liggandes på en hemlig genväg på väg hem, där hon bärdes hem av hennes bror och hans vän.
 Now thats the spirit, vi ser det från den ljusa sidan och är glada att hon inte följde mina visdomsord
och faktiskt hade skorna på sig denna gång.

Jag hade tyvärr ingen annan bild.


Kommentarer
Postat av: Limpan

Tycker vi får va glada att cykeln slapp Maja denna kväll.

2008-11-07 @ 11:41:48
URL: http://lbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback