dröm om mig ibland.


efter promenaden åkte jag och josefin och storhandlade,
i nya bilen(även att hon hade storgråtit när de här om dagen böt bort sin gamla)
himla skillnad med bil alltså. en fotgängares storhandling(jag då)
brukar bli max två påsar, och jag drar mig för att köpa mjölk om jag inte
vill ha axlarna ur led(kleeenis).

har iallafall varit en mycket trevlig dag.härligt att få up kontakten igen.
nu ska jag frysa in köttfärsbiffar, röka, prata med janet och sova en timme
sen bär det av.


Kommentarer
Postat av: Klas

Du får ta o börja gymma lite. kan ju inte skippa mjölken bara för att den är för tung för att bära hem =p



Prydnadsufo't är inte så osmakligt som det låter. det är ett svart porslinsägg, storlek strutsägg. ;)

2008-10-08 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback