drömmer dig hit.

Var precis och såg "Arn" filmen, och jag hatar filmer med sorgliga slut.
iafl när jag ser dem på bio. jag börjar verkligen stortjuta, ni vet sådär
hulkande som man gjorde när man var liten? pappa hade som tur var med sig
servetter, han har nog lärt sig nu. den var bra iallafall (:
dock hade killen som jobbade där tydligen fått för sig att flexa ut eller något,
och då lade filmen av, i en halvtimme satt vi där och väntade. precis när vi skulle gå
kom han tillbaka. då var man glad vill ajg lova.

idag gjorde jag iordning mitt önskeschema på jobbet,
så det var en otroligt stor dag. haha, jag är inte van vid att
själv få bestämma hur jag ska jobba. jag har vant mig vid att
 slava och vara underordnad(okej, så är inte riktigt fallet,
jag är bara grymt dålig på att säga nej)

imorgon blir det långpromenad med jossan,
och sen myskväll alà Elinnéa. vi har inte setts på en hel vecka,
känns typ som man har förlorat en arm eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback