höööööst

fan vad tiden går fort, månaderna bara flyger iväg. man är ju nästan påväg att skriva juli ibland.
vart tog tiden vägen?

jag jobbar mest för tillfället, men det är kul just nu.
8 pass på 5 dagar, push me to te limit liksom.
men snart är det slut med detta slavande,
har fått månadsvik fram till 6e januari på 75%.
asbra tycker jag eftersom jag inte vill åka till norway än.
jag är en mes, jag vet.

nej nu ska jag starta dagen, josefin och jag ska ut och gå.
sen blir det jobb 21-11.30...så imorgon så lär jag vara hyffsat död.

MVH sveriges i särklass tråkigaste blogg.

Kommentarer
Postat av: josefin

haha du har ingen tråkig blogg gumman. och wii skulle skriva till dig u på msn att jag är på väg men icke elin online. så jag ringer dig strax. puss!

2008-10-07 @ 13:28:14
URL: http://paradiseinme.wordpress.com
Postat av: Jeanette

21-11.30 ? shit in the fit



2008-10-07 @ 18:03:52
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback