if i only could sleep this life through.

det är inte nådigt vad trött man kan vara. jag är typ sådär trött så att någon
skulle behöva nypa mig i armen för att övertyga mig om att jag faktiskt är vaken.
det är ju iofs självförvållat och jävligt dumt att jobba dag efter natten.
trots att jag var fnissigare(läs: överrött) än när jag gick i fyran och hade
sexualkunskap(haha, och det var fnissigt) så gick det nog rätt bra.
men ibland behöver man inte vara fullt så seriös,
herregud, live a little.

nyss vann enköping på postkodslotteriet.
jag önskar att jag också hade fått 10.000 att spendera,
precis som jag ville. fast iofs är jag så tråkig så jag säkert
skulle spara dem. eller bjuda limpan på en tatuering, så jag
slipper göra det själv,

efter imogon ska jag vara ledig ett tag,
så olika förslag på aktiviteter är mycket välkomna.
usch, jag är hemskt sällskapsjuk & rastlös denna höst.

nej, äta kanske? sen kommer sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback