mcdonaldsdate och barnbidrag.

Kom precis hem från ännu en mcdonalds date, vi lär ju höja kaffeförsäljningen med minst 200%.
eftersom Limpan inte är hemma, så vi bytte ut henne mot sophie och sofie, josefin kom senare och blessed us med hennes sällskap .
Hemskt egentligen hur kul det är att skvallra och snacka skit. 2 timmar bara flög iväg, bara av att prata i mun på varandra och kedjeröka. kanske är det detta som ger en förjävla långvarig förkylning? sad but true.

det är något behov man har som tjej. men det är nog det vi får tillbaka då det är vi som fått de miserabla delarna här på jorden. vad fick männen liksom? prostatacancer är det enda jag kommer på som vi inte får ta del av.
thank you god.


Kommentarer
Postat av: Katten

Ja det är ju inte bara donken som fått ökad kaffekonsumtion, även hemma hos mig var det nära på att jag skulle gå i personlig konkurs efter alla långa nätter med kaffe och vänner. Hahah saknar dig hjärtat

2008-10-09 @ 13:32:19
Postat av: Limpan

vilken tur att man är så utbytbar. så att ni inte drabbas så hårt när jag är på flykt;)

2008-10-09 @ 23:11:12
URL: http://lbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback