Toorsdag.

".. och så går det runt i livets stora cirkel", för att citera mufasa såhhär på förmiddagen.
det känns verkligen så,
man vaknar går till jobbet, sover
vaknar går till jobbet, sover,
vaknar går till jobbet, sover..
ska iväg och jobba 1230-1630, ibland måste man ställa upp för laget.
jag har iofs inget bättre för mig ändå.
efter det ska jag hem till pappa och käka, sen blir det bio.
jag trodde först det var onsdag idag, men riktigt så var inte fallet.

nej, nu måste jag nog föna håret, inte för att det är så stor idè
i detta väder. men men, rutiner, mina vänner, rutiner.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vafaan jag trodde det var fest idag!? Nej, okej men fika iaf!!

2008-10-09 @ 13:32:59
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback