Fika & vänner.

hur man än vrider och vänder så kommer det alltid en måndag.

Denna måndag har dock varit av  den trevliga varianten.
började på mat och småprat med jossan och majsan,
sen gjorde vi stan på en halvtimme(detta är nästan långt för att vara enköping)
och fick med mig två tröjor och ett par skor hem, sensation.
Jossan ville åka till västerås, and so we did, i discobilen.
och nu kom jag hem för 20 minuter sen och ska snart
iväg till jobbet.

om man hade hoppat över det sista hade det varit en perfekt måndag
Men man ska inte klaga efter att ha haft en grymt trevlig helg (:

jag avslutar med att skryta om att jag har en tanke-kraft att dö för.



Kommentarer
Postat av: limpan

det är så kul att läsa om era spontan grejer, när en själv sitter och pluggar (hemsk) teori hela dagarna. miss you

2008-10-29 @ 15:21:29
URL: http://lbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback