stålmannen

Idag har jag varit vidrigt överambitiös.

mobilen ringde mitt i natten. "vafan, nej, Hampus, jag vill verkligen inte komma på fest", var min första tanke.
min andra tanke var "vafan, nej , David, jag vill verkligen inte komma på fest".
jag kollade på klockan och såg att den faktiskt var 7, så min tredje tanke blev;
"vafan,skulle jag planera med jossan att vi skulle iväg och sola så jäkla tidigt för?"
men när jag väl hade hoppat ner från sängen, så blev jag pigg. det kaske finns någon tanke bakom hela den här "sängen över soffan" idèn.
när jag gick hem, blev jag tvungen att gå i på ica och köpa kanel och äppel yoghurt.
det är ju inget skämt att det är den godaste yoghurten på denna jord.
vem vill inte äta äppelpaj till frukost liksom?

sen bestämde jag mig för att städa, och för att städa måste man ju ha en städskiva.
så den slängde jag ju ihop på fem minuter, tänkte jag.
fick för mig att jag var tvungen att få med den braiga versionen av "talk", och det tog ju inte fem minute kan jag lova.
det tog två jäkla timmar. men nu , nu är det städat iallafall. och alllt är i sin ordning.

nu ska jag hitta på ngot att göra med denna dag.

Kommentarer
Postat av: Katten

Fan vad bra du är pelino!

Har du det bra? Jag är i norrland och vidgar min vyer. Typ.

Tänker på dig och saknar våra samtal, behöver ha dig. Hört ngt från norge? Inte jag iallafall.

Sköt om dig! Puss puss puss

2008-10-15 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback