konsten att skriva ett inlägg om sina ögon.


 imorse(eller är det verkligen okej att kalla 930 för imorse?) när jag skulle gå upp så kunde jag verkligen inte öppna ögonen. det var inte för att jag var oerhört trött, men jag kunde bara inte öppna ögonen. det kändes som att någon hade hängt vikter på ögonfransarna typ. och det har inte gått över på hela dagen. jag försökte bota det genom att blunda, sen hur bra det ser ut när personlen går runt och blundar är en annan fråga.

jag undrar ifall detta beror på bihåleinflammationen som går på jobbet,
eller att jag borde sova mer på nätterna?

okej, jag ska nog sluta blogga tills dess jag har någonting att skriva om.




Alltså, jag saknar dig !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback