erase me.

Jag har gjort det igen, gått in alldeles för hårt för det liksom.
ett glas vin blev till två, blev till 1 öl, blev till 4 öl, blev till joar, blev till typ 3 rosapantern och mera öl.
jag och maja går fan in för det när vi gör det. ingenting halvhjärtat här inte.
träffade jennie, och det var underbart.

idag har jag verkligen bara velat ta bort mig själv. har mått asdåligt hela dagen,
och vågade inte ens ringa min soulmate Limpan, för jag var rädd att jag hade gjort bort mig inatt.
haha, det var en ny känsla faktiskt.
sen blev ångesten inte bättre av att jag skulle iväg och jobba klockan 14.
det är tur att man har ett bra jobb med bra arbetskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback