Det här är det roligaste jag varit med om i hela mitt liv.

Okej, jag har blivit så jävlajävlajävla lurad idag.

Jag och Josefin satt på mcdonalds(okej, enköping har inte så mycket mer att erbjuda efter 1900),
och så ringer telefonjäveln. de pratar norska ifrån okänt nummer. det enda jag hör är typ "är du fortfarande intresserad", "JA" säger jag säkrare än någonsin och tror att de frågar fall jag fortfarande är på att jobba i norge.
det ju inte riktigt så det var. Det var frågan om jag ville bli någon sorts "callgirl" och tjäna 30-40 000 i månaden.
jag vill bara lägga på och tänker att det måste vara ett skämt men vem fan kan det vara.
på något vis lyckas de iafl övertyga mig om att det är på riktigt. 
jag satt seriöst och grät mig igenom hela samtalet,
och jossan sitter och peppar till som fan och vill att de ska ringa henne sen också.
Det är väldigt många störda frågor, och jag är väldigt osäker på vad de säger.
Men vem lägger på i ett sånt här fall? jag har tom svårt att tacka nej till telefonförsäljare även om de så säljer sportkanaler.

At the end tackar jag typ ja till att bli prostituerad i norge för 90 000 spänn i månaden,
och ska bara skriva upp mailadressen. "karoliin...". ja vad ska jag säga?
Här har jag seriöst setat och funderat på att sälja mig själv, som att inte det vore kränkande nog,
så sitter halva barcelona och lyssnar.

Jag vet inte fall jag ska skratta eller gråta?

aja, jag sitter på jobbet nu iallafall. jag tror att jag behåller det här ett tag till innan jag gör några hastiga karriärsbyten.

Kommentarer
Postat av: josefin

hahaha ja åhhh det var så jävla kul!!

2008-10-29 @ 14:57:41
URL: http://paradiseinme.wordpress.com
Postat av: karolin

hahahahhahahaha roligaste. det var 60 000 som mest. öva in norskan så ber jag ida ringa tillbaks ;-)

2008-10-30 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback