hejaheja!

jag har jobbat 30,5 timmar denna helg, bara på lördag och söndag.
hur bra ?
eller kanske, hur kul är jag nu ?
eller, hur kul är det att jag inte är ledig förens på onsdag?

så jag vill ha uppmuntran och sällskap då... gärna en present också.

där är ett skäl till att jag inte bloggat, och det andra är att min blogg är så jävla ful så att jag mår illa över att mina käraste vänner behöver se denna. help, i need somebody!(ett citat som beatles snodde från mig, med flit.)

annars så är allt som vanligt. mina grannar väcker mig på nätterna,
jag har fortfarande inte gjort om min lägenhet,
och jag har fortfarande inte haft mod att boka in norge.
jag måste nog ha någon som sparkar igång mig snart.

PUSS mina kära och krävande läsare.


Kommentarer
Postat av: josefin

stackare som jobbar så mkt!!

2008-09-09 @ 20:04:48
URL: http://paradiseinme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback