ta mig till kärlek.

limpan har dragit efter vårt kvälls umgänge som nog inte är så mycket umgänge överhuvudtaget,
hon sitter och pratar i telefon, och jag kollar på tv/pratar i telefon/ kollar datorn/duschar.
jag förstörde nog hennes nattsömn då jag råkade visa en bild på en orm.
okej, det är väl ganska många som är otroligt rädda för ormar och drar upp fötterna i soffan
om man ser en på tv, och drömmer mardrömmar om att man blir jagad av en jättesnabb jävel.
men med linnéa, då snackar  vi fobi i dess högsta grad. så hon började nästan gråta,
och jag började skratta.

aja, nu vet ni det. jag längtar tills det blir lite kallare så jag får sätta på mig
mina nya skor, och bylsa på mig med vantar och mössa och gå ut och gå.
typ komma hem och frysa om näsan. fast, till detta ska det dock ingå
någon mysig dude som kan göra thé och filmmysa.
gode Gud, om du hjälper mig med detta lovar jag att jag ska värva
alla jag känner, till just Din kyrka. Amen.

nej, nu är dags, att hoppa i säng.

Kommentarer
Postat av: LinnéaBratt

Det är så härligt med vänner som gråter med en! ;)

2008-09-29 @ 11:39:52
URL: http://lbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback