min torsdag.

jag har varit på kontaktpersons träff idag på gånsta, det var ganska mycket folk,
och det bjöds på plocksallad. yummie.
jag är ju kontaktperson åt jessica, vi brukar baka, åka och bada, gå på bio and so on.
idag var även hennes pojkvän där. han var en väldigt fundersam person,
och blev så glad, för det var ju inte så ofta man såg så många färger
på tallriken samtidigt. härlig människa.

"jaha, så du är kontaktperson åt jessica? det är bra tycker jag,
det är lite krut i henne, och så är hon trevlig och mysig. det är kul att ni
gör saker.. men hon är ju ganska kort.. men det kanske går bra ändå?"

maja och limpan gick precis så nu ska jag hoppa i säng.
man måste ju vara fräsh imorgon när jag ska till uppsala
med majsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback