påre igen.

nu gör vi ett nytt försök.

när man för en gång skull vill att det ska vara så där fruktansvärt höst-kallt ute, så ska det såklart vara någon sorts mesvärme. såndär så man knappt känner någon skillnad när man går utanför dörren.
jag som hade hoppats att jag skulle vakna upp när jag gick ut på balkongen idag.

igår blev det vin med linnèa, mycket mysigt. sandra och jessica kom även förbi ett tag. när vinet tog slut åkte vi hem till adam för att träffa limpans 90or. hampus var där, mycket kärt återseende. när några drog till joar gick resten hem till mig. mycket trevlig kväll faktiskt.

just för tillfället håller jag  på att baka bröd, och dividera med janet fall vi ska till uppsala eller ha filmkväll.
svårt. btw så är jag ledig ända till tis-ons natt.  happy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback