ångest & nyponsoppa.

vet ni vad jag har kommit på ?
att jag är så jävlajävla bra på att bli för full.
och fort går det också, det säger bara pang,
sen sitter jag där(det snurrar ju så jävligt när man står)
och är totalt oväckbar.

jag hade iafl väldigt trevligt igår. min brors flickvän, camilla hade födelsedags-fest.
manda kom även in till uppsala för att följa med, så hela syskonskaran var samlad (janet har blivit en av oss nu)
trevligt folk och bra musik. och en himla massa motion sen ? ohmygod vad långt det var.

idag mår man ju som en ko. jag höll på att kräkas i bilen påväg till willys. i hopp om att må bättre hällde jag i mig 1 liter nyponsoppa på en kvart ungefär. mitt i drickandet fick jag syn på innehålls förteckningen.
herregud? här är man blåögd och tror att det faktiskt är nypon i nyponsoppa.

lite längre ner så stod näringsvärderna och det visade sig att jag druckit 750 kcal nyponsoppa. vafan? halva dagsbehovet på en kvart... tack för njutningen.

justfan, jag la ju colazero i frysen. jag ska kasta en i huvudet på mig själv och se fall jag lever. usch,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback