Jag ska eventuellt åka till Tunisien någongång.

Igår blev det telefonmarathon hela dagen, föjt av melodifestival hemma hos Josefin och Ola.
Himla trevligt. Jag och Ola satt och beklagade oss över att allting lät som 90talets aceofbase, 
fast å andra sidan så är det väl lite det allting handlar om, det är som svenskarnas klagomur liksom,
och det blir inte mindre provocerande för att det alltid, hur man än vrider på det, finns en plats för markoolio.
Josefin tyckte mer om postkodsmiljonären som var innan, och gick och spelade
låtsas poker med låtsas pengar istället.

Sen började jag jobba 2115. och natten gick kanon.


Kommentarer
Postat av: jel

haha alltså jag har inte gått och kissat än och det var väl runt 20 jag skrev till dig att jag var kissnödig. men nu tror jag fan att jag pissade på mig så mkt som jag skrattade när jag läste det här. du är så jävla bra.

2009-02-16 @ 21:38:41
URL: http://jewelry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback