glad tjej, bad answer.

man vet att det är fredagen den trettonde, när man påväg till domen,
ska dricka sin efterlängtade pepsimax,
och när man tagit första klunken känner den där klibbiga känslan i munnen,
som bara socker-läsk framställer. Ack och ve!

Jag och josefin åkte till uas nu på kvällen.
Josefin körde med helljuset på hejvilt, och jag tror jag inte har garvat så mycket i hela mitt liv.
och inte blev det bättre för läkarn med världens fjun-afro.
Väl hemma i enköpings trygga famn(mcdonalds) fick vi gratis mcflurry av Maria,
som sedan var på väg ut genom näsan(glassen alltså, inte Maria) då vi,
 tro det eller ej, höll på att dödas av skratt.

nej, nu ska jag hoppa i säng och hoppas att jag mår bättre imorgon,
och framförallt att det var värsta dagen idag.


Kommentarer
Postat av: jel

hahaha jag kissar nästna på mig av skratt. du är så fantastisk

2009-02-13 @ 23:33:03
URL: http://jewelry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback