ointressant, faktiskt.

Vaknade upp med fruktansvärt ont i halsen imorse, eller ja, för ungefär en timme sen.
men det finns inte en chans att jag tänker bli sjuk nu, så nu har jag hetsdruckit c-vitamin, fast det är nog lite sent att förebygga nu iofs.

Iallafall, så ska jag snart iväg till skolan och möta upp mina historiska kamrater och försöka
fixa vår redovisning till på fredag, sen blir det jobb 1530-2130. och inatt sover jag hos min käre far.

bye bye bye!

& jag ringer dig ikväll karolin.


Kommentarer
Postat av: karolin

good! efter 21, fast jag ska pa middag sa forsok att ringa senare om du kan :-) saknarej

2009-02-10 @ 15:02:43
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback