one more time.

Sitter på jobbet, ännu en natt. Fick precis ett glatt besked då jag kollade i schemaboken (aka "bibeln") då jag såg att jag bara jobbar 2 pass till innan jag blir sjukskriven i 3 veckor. Slusatsen av det här är att jag praktiskt taget är ledig fem veckor- minus 20 timmar, okej- Jag tror jag hoppar i taket snart.

Imorgon tror jag att vi ska gå och kolla ut present till Jessica som har fest på lördag, det känns som jag glömt bort hur man beter sig på fest efter alla dessa torra helger. Kanske kan jag börja om på nytt, och lära mig dricka varannan vatten? jag kanske kommer till insikt med att jag är ganska vidrig när jag druckit mig full på bara för-minglet? Men vafan, det är nog bäst att passa på nu. Det blir ju sista natten med gänget på ett bra tag. men, jag kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, same for me. Har inte festat på 2-3 helger nu!? Hur gör man.. hahaha. Det ordnar sig;)

Vi måste nog börja dejta elin så att vi ses oftare.

2009-02-04 @ 19:03:50
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback