Tjejtjusarmästarn.

Alltså, familjen wahlgren, eller snarare släktet wahlgren borde ju skjutas.
eller iallafall så borde deras stämband kapas. hur många av deras låtar är hjärnspöken.
det började med Picadilly circus, sen fortsatte det med bla tjaba tjena hallå-grejen.
och nu, så kommer sonen på reklamen, och det ända jag sjunger i duschen är att "jag är tjejtjusarmästarn".

Kom iallafall hem från jobbet för en stund sen. Josefin kom och mötte mig, så gick vi hem tillsammans.
Nu ska jag sätta mig med matten en stund, har prov imorgon, och jag har inte öppnat matteboken.
jag känner att det kanske inte är så kul med skola afterall. eller så har jag kommit in i en svacka.

nej, hejdå.

Kommentarer
Postat av: jel

åh vad jag gillar dig! jag menar, jag säger likadant om familjen wahlgren. mest för deras fejkade flin och deras topphumör dygnet runt. kräkmedel.



lycka till på provet gumman. ring mig efter

2009-02-18 @ 08:10:12
URL: http://jewelry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänker på dig.

2009-02-18 @ 15:17:51
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback