tråkigare blogg.

Det börjar vankas flyttaifrånpappa igen.
usch, jag måste gått upp minst 5 kilo de här dagarna,
det är ännu roligare när den enda gymnastik man får är 
att lyfta rumpan litegrann när man ska förflytta sig i sängen.

fast idag tänkte jag gå till skolan, efter min halvtraumatiska/euforiska morgon,
kunde inte få upp dörren till komvux och började gråta, så jag låste in mig på toan,
ringde lela och bestämde mig för att fika med henne istället. (undrar fall detta humör och
sötsug har att göra med mitt rökstopp?) Det var himla mycket trevligare att träffa lela.
gick förbi jeanette på hemvägen, hon har varit i göteborg/lysekil i ages. Moa var där, och hon var helt kär i mig.
vi skulle åka pulka, men hon åt mest snö.

Kommentarer
Postat av: jel

åh var det därför jag hade ett missat samtal på telefonen runt 12 den dagen. gumman då. vet du att jag saknar dig bästa vän en massa jävla mycket nu!!

2009-02-24 @ 07:59:30
URL: http://jewelry.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det var hur underbart som helst igår gumman :) Kul det var att se dig igen. Ja, Moa var faktiskt helt kär i dig. Det var fint!

2009-02-24 @ 10:20:17
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com
Postat av: Marie

SV: Hej :) Nej jag har inte det :( Jag har samma problem! Jag har rätt mycket självfall och mina lockar ser förjävliga ut. Har testat göra lockar med plattången och det blev faktiskt riktigt snyggt! Har du testat det någon gång? Det blir sånna där snygga "hollywood lockar" :)



Kram M.

2009-02-25 @ 21:17:51
URL: http://mariealexandra.blogg.segg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback