my reality.

jag ansåg mig själv som utmanad på josefins blogg,
främst för att jag var uttråkad, men också för att det ska blir spännande
att se fall jag har 7 personliga sanningar.

regler
1. berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. utmana sju personer.
3. skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

1. Jag lyssnar alltid på "Säkert- allt som är ditt" när jag går själv och det är mörkt.
det vore alldeles för klyshigt att bli våldtagen då.

2. Jag är äckligt pappig.

3. Jag har ångest varje julaftonskväll, för att nästa gång det är jul så är jag ännu ett år äldre och nästa år blir jag tvungen att jobba på julkänslan ännu mer. Tänk, att när jag firat lika många julaftonar som jag gjort hitills till, så är jag 40 år gammal. livet är nästintill slut, vafan, barnen är inte ens små längre.

4. Jag blir sjuk när jag blir nervös, eller åker karusell. Det sitter kvar sen jag var liten och var spänd då det skulle hända något, och när jag slappnar av får jag oftast närmare 40graders feber.

5. Jag är grymt beroende av sötningsmedel, eller iafl i läsk.

6. Jag måste borsta tänderna aslänge, skölja med munskölj & helst även tugga tuggummi innan jag lägger mig.

7. Jag kuggade min andra uppkörning idag.

Kommentarer
Postat av: jel

åh du låter lite snällare än mig.



visste du föresten att jag får kväljningar av att ha saker i mun. jag kan absolut inte borsta tänderna mer än 40 sek utan att hållap å att spy. ändå har jag aldrig haft ett hål :D

2009-02-16 @ 21:39:42
URL: http://jewelry.blogg.se/
Postat av: En gammal Granne

Kom igen tjejen det går flera tåg med kortet. UPP med humöret. Nästa gång tar du det. Du är inte ensam att missa.

Vi hörs när du minst annar det.

2009-02-16 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback