Biktar sig.

Johanna hotade mig i lördags om att ta bort min blogg från hennes favoriter, till mitt försvar sa jag att jag börjat uppdatera igen. Märkte att jag kanske inte alls är så duktig som jag hade inbillat mig.

I lördags fyllde jessica år somsagt, och ställde till med en förträfflig middag, och förfest för vissa.
Att gå på joar sen var inte alls lika kul. Eller så hade jag höjt Enköping till skyarna efter att inte ha varit ute på så länge.
Jag förstår inte vad som gick snett i den här stan, faktiskt. Skulle inte kyrkan köpa upp det föresten? Det hade kanske varit något för enköpings ungdomar att bita i? Byta ut fredags ölen(arna) till nattvardsvinet, och lägga ner all vår lediga tid åt bibelstudier, eller diverse teorier om fall jesus verkligen var gud i människoform? Kanske försöka utklassa det "nya testamentet", med de "ännu nyare testamentet"? kanske kan vi bli nya knutby?

okej, jag pluggar helt klart för mycket religion för tillfället.

Igår var jag iafl på bio med jennifer och cornelia, "i taket lyser stjärnorna". Hela salongen satt och hulkade ikapp,
och när man borde gråta som mest så gav jennifer ifrån sig super-snörvlingen, och alla började skratta istället. Under denna pressade situation så ledde det här till en såndär "man får verkligen inte skratta men jag kan inte sluta",( inte i klass med luciatåget på kunskap för ett par år sen, men det var något åt det hållet.) Den var bra iallafall, och Tsatsiki har blivit grym.

Nu ska jag ut och övningsköra, its getting closer.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jippi! Uppdatering uppdatering.

trevligt att träffa på dig i lördags och jag ska nog överväga att inte ta bort dig ifrån mina favoriter.

2009-02-10 @ 09:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback