efter ett tag.

Karolin lämnade mig igår, och åkte till råttmamman i Burvik. Himlahimla trevligt att ha henne här iallafall. I fredags blev det utgång, på joar, som alltid i Enköping, hade förfest med mina tokhärlliga tjejer innan vi hoppade in i den tredje taxin som kom för att hämta oss. Jag  tvingade med mig David ner,eftersom att jag var nykter, och precis som magnus uggla så dansar jag inte då... trodde jag.
 jag gottade mig med en lättöl, samtidigt som mina vänner försökte få mig att se någorlunda normal ut när jag skakade vad min mamma gav mig. Efter ungefär två timmar så kom även David igång och försökte lära mig how to do.
och visst kan joar vara trevligt i rätt sällskap?

Sen dess har jag varit sjuk, igen. Jag börjar tro att Gud gillar att sparka på den som ligger.

Nej, nu ska ajg fförsöka tvätta håret, sen ska jag möta upp sandra innan skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback