friday im in love

dagen började med prov i religion, sen åkte jag med ola och josefin till uppsala,
åt cupido sallad som är alldeles underbart, sen skulla jag iväg till läkarn.
men elin smartarslet uddgård hade såklart tagit fel på tiden, jag trodde det var 1315
men det var visst 1530. så jag fick strosa runt på uppsalas gator alldeles själv,
men det gick ju bra.

nu är jag hemma och NYDUSCHAD för första gången på ages, och ska snart börja fixa iordning mig, for a night out in hufvudstaden med jennifer och janet


Kommentarer
Postat av: Jeanette

GODMORNING. Hoppas ni sover gott! :) Tack för ikväll giiirls. puss

2009-03-07 @ 08:30:09
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback