in the ghetto.

Grymt trevlig dag. Träffade sandra och lunchade, blev sallad på mat & småprat(förvånade?),
och sen gick jag till skolan. Religionskunskap och mattelektion senare så började jag dystert gå hem.
jag svor över att mitt batteri på telefonen var dött, eftersom jag var sugen på att träffa någon. Jag svor ännumer då jag mäörkte att mina bensmuskler helt förtvinat när jag gick upp för rulltrappan som var trasig på åhlens.
när jag kommit ut från åhlens så hör jag någon ropa "ELIIIIN!". det var jempa, woho, dagen var räddad.
det blev kaffe på wendys, en fnissig sådan.. sen tog vi en runda på stan, på fem minuter som alltid när man bor i enköping. ett par skor, och tre rör med c-vitamin fick jag med mig hem.

alldeles utmärkt en måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback