livet i en ask.

har jobbat 7-11, och ska strax tillbaka och jobba 14-2030 också.
alla är sjuka, verkligen everyone. så det är bara att låta spriten flöda värre än vad den brukade göra när jag och maja
skulle ut.  det känns skönt att börja jobba igen. jag har ju varit ledig längre än vad jag varit på flera år. egentligen borde jag plugga, men jag har totalt tappat suget för det där. ibland funderar jag på att lägga ner allt utom matten.

Nu måste jag skynda mig, måste ut med olle innan jag sticker.


Kommentarer
Postat av: karolin

nej inte fan ringde du upp

2009-03-14 @ 22:15:25
URL: http://ourlastdaysaschildren.blogspot.com
Postat av: Katten

Vad har hänt med itt bloggande???? puss love ya

2009-04-05 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback