Nä'san.

klockan är halvtolv, jag och janet har varit och tränat och jag har precis ätit lunch. stört effektivt.
om en timme blir det skola.

Helgen har varit grymt härlig, ni vet när man känner att man verkligen tar vara på livet, och fångar vardagen(även fast det var helg). i fredags var vi ju somsagt i stockholm, klockan 6am skulle vi börja vår hemfärd. mcdonaldsbrudar i strängnäs sa att vi skulle åka mot norrköping, och man bråkar inte efter att ha varit vaken i 24 timmar. åkte väl en halvtimme innan vi tog tag i saken och ringde eniro, som vi trott hade vi åkt totally wrong,  och han började skratta.
hursom så kom vi hem tillslut, gick och la oss kl 10. lördagen blev ju ganska dödad, och det blev filmmys med mig själv, samt besök av godistanten.
Igår så var det söndagsvädret´s söndagsväder, jag och janet tog tag i saken och ägnade oss åt söndagsaktiviteter, så som fika och bio. "benjamin button" belv det, stört bra film, om det nu finns någon som lyckas undgå detta.

nej dressy time.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

puss!

2009-03-09 @ 18:24:38
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com
Postat av: jel

tss jag tror elin alltid gör samma min på posebilder :) tänkte på er road trip, visste ni inte att norrköping ligger söder om sthlm och enköping norr om? jag menar så tokiga kan ni ju inte vara att ni inte visste det :p puss på er!

2009-03-10 @ 09:08:49
URL: http://jewelry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback