im also in to cats.

Okej, för över en timme sen skulle jag gått och hämtat tvätten,
det här höll mig kvar. och jag tror jag har kissat på mig.
fyfan vad kul.

Artist: Håkan Hellström

Riktiga texten var:
Ta mig till kärlek ta mig till dans,
ge mig nåt som tar mig någonstans

Men jag sjöng:
Ta mig till kärlek ta mig till Gdansk,
ge mig nåt som tar mig någonstans


Artist:
Kent

Riktiga texten var:
Tellement loin de ce monde

Men jag sjöng:
En malört som log


Artist:
Enya

Riktiga texten var:
Sail away sail away sail away

Men jag sjöng:
Save a whale save a whale save a whale


Artist:
Måns Zelmerlöw

Riktiga texten var:
Believe me Brother oh Brother
She will break your heart
Leave her tonight

Men jag sjöng:
Believe me Brother oh Brother
She will break your heart
Leave her to die


Artist: Lasse Berghagen

Riktiga texten var:
Teddybjörnen Fredriksson, hans nos den var av garn

Men jag sjöng:
Teddybjörnen Fredriksson, hans moster var afgan


Artist: Adam Tensta

Riktiga texten var:

That's my cool and I can't take it off

Men jag sjöng:

That's my shoe and I can't take it off


Kommentarer
Postat av: from karolin with love

HAHAHAHA så jävla bra. snygg bästis jag har förresten, syftar på inlägget under (Y)

2009-03-06 @ 02:12:27
URL: http://ourlastdaysaschildren.blogspot.com
Postat av: Jeanette

HAHAHAHHA

2009-03-06 @ 09:45:03
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback