tiominuters influensan.

gud vad fort dagarna går, idag är det fredag, alla andra är lyckliga och lediga, men jag ska jobba natt.
känner mig inte allt för pigg, har ont i halsen och är supersnuvig.
denna sjuka artade sig på inget mer än tio minuter, och utlöstes nog av lökhackandet vid gårdagens köttfärssås-making.

Övrigt: KAROLIN ÄR HÄR!!!! kan vara det bästa på mycket länge. det känns nästan som lite back in the days.
igår lunchade vi i västerås, karolin, josefin och jag. skrattade tills jag kiknade, och åt alldeles för mycket kladdkaka/chokladboll(det är verkligen back in the days).

Nej nu måste jag sätta igång med disken här, så jag kan vila med gott samvete sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback