not so sun(ny)day.

och så var det oktober igen. detta har firats in med oktoberfest i helgen, dock så körde jag en lightversion och var ute endast fredag. en väldigt lyckad sådan, som började hemma hos sandra gustavsson med inflyttningsfest, och det var en lägenhet som man verkligen måste ha fest för. kan ha varit min drömlägenhet. innan vi kom till slutdestinationen blev det även ett stopp för kortspel och lite mer vin.

lördagen spenderades mestadels med janet, kan väl inte säga att jag varit någon större hjälp i hennes flyttande, men några tröjor har jag nog vikt ;D idag har jag varit sympati bakfull, och kollat på tre filmer och ätit tacos. himla lyckad söndagsaktivitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback