TJOHOOO!

Jag sitter på jobbet och är totalt jättetrött, vill att timmarna ska springa förbi nu. Det ser svinkallt ute just nu, tror tillochmed det är frost på brevlådan. Ser fram emot att GÅ hem imorgon bitti kl 7, astrött och burrig, ska bli supermys.

Jag var på jobbintervju idag, vilket är bland det värsta jag vet, jag är inte så duktig på att framställa mig själv som en produkt som någon ska köpa (Det var alltså inte en tillfällighet att jag inte blev prostituerad).
De sa att de skulle höra av sig inom en snar framtid, och jag gick därifrån lite halvnöjd.
MEN sen ringde de två timmar senare och frågade fall jag var intresserad av att komma förbi och kika imorgon. IMORGON!!! känns skönt att jag redan har jobb innan varslingen gick till verket.

Anyhow, nu ska jag göra någon nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback