Nu gör jag det igen.

Jag ger mig på bloggandet igen, jag gillar att blogga. Det kanske hade varit smart att starta en ny blogg, men jag har lika lite fantasi som jag hade när jag startade den här bloggen.
Om inte annat är det en smart lösning, till mina vänner som jag inte pratar med så ofta(läs Karolin), så vi slipper småprata om vad jag gjort den senaste tiden, och gå på the good stuff direkt.
Smart lösning, från en som inte är så duktig på det där med telefonkontakt.

jag är väldigt stolt över Karolin förresten, som numera ingår i nonsmoking-generation, och när en annan går ut och slösar pengar på helgerna, så ligger hon och läser böcker med konstiga namn. ´

jag tänkte också ta tag i mig själv idag. snart ska jag iväg och köpa träningsskor för pappas pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback