födelsedagsfredag

Idag är det fredag, det kändes som att det var fredag igår, och dagen före det med. Det är 11 september, och jag ska festa loss med världens bästa Lela som fyller 20 år idag!!! woho.

Jobbet för dagen är avklarat, och jag har även avnjutit sushi lunch med Linnéa. Och just nu sitter jag och lyssnar på musik. Sofie och jag har bott ihop i lite drygt fyra månader, och nu börjar jag sakta oroa mig vad som händer med min playlist. Här blandas helt plötsligt audioslave, band of horses, håkan, röyksopp, deportees och killers med westlife, molly sandén, erik linder, ronan keating och whitney houston. Det här förvirrar mig. det är ett mysterium, ett mysterium att likna med vart alla mina strumpor tar vägen efter varje tvätt-tid.

Det behövs ett krismöte på enöglavägen.


Kommentarer
Postat av: karolin

Ja, det är bra att du börjat blogga igen, du har ju åtminstone en trogen läsare (läs jag). tack för det dedikerade inlägget nedan. Undertecknad känner sig om än lite mer stolt än vad hon redan är! Ha så roligt ikväll, puss! ps. det är inga konstiga böcker, det kommer du märka om du läser något annat än stieg larsson ;-)

2009-09-11 @ 15:50:38
URL: http://heartattackandwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback