naughty and nice.

här följer en lista med fördelar då danne är out of town;


Jag får lyssna på vilken musik jag vill, hur högt jag vill,
jag kan skjuta upp disken och städningen tills då jag känner för det, utan att känna mig som en dålig flickvän,
jag har TV:n för mig själv och kan låtsas att jag tillsist vann över FIFA´t
jag kan äta hur mkt broccoli och blodpudding jag vill,
jag behöver inte raka benen(eller raka mig någon annanstans heller för den delen),
jag skulle kunna köpa vilket soffbord och vilken matta jag vill, och på så sätt slippa all drama,
jag har bilen all by myself.

and the bad things;

ATT JAG SAKNAR HAN NÅGOT FÖRBANNAT SÅ JAG GÅR RUNT OCH ÄR EN GRINIG PMS KÄRRING HELA TIDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback