wont let you get away

another night at work, tredje och sista natten för denna vecka. det känns underbart, ännu bättre är att det väntas hockey och tjejkväll imorgon, OCH SEN ÄR DET LÖRDAG, och chewbacca kommer hem, (INTE OKEJ ATT GÖRA EN STARWARS-LIKNELSE UTAN ATT TÄNKA PÅ DET).

vaknade halvtre idag, och kunde inte somna om då jag kom på att min kära lillasyster hade uppkörning in the moment-vilken hon klarade. sedan gav jag mig ut på min "innan frukost" -promenad, med ett stopp hos världens bästa Janet- där vi även lyckades spotta mamma från balkongen. så då passade jag på att uppdatera mig med henne, påvägen hem.
väl hemma så väntade en nästan äckligt nyttig middag bestående av ugnstekt kyckling filé och stekta linser, morötter och broccoli i en enda stor röra, mumsi!

när jag kom till jobbet & möttes  av kommentaren att jag ser ut som hälsan själv, så började jag undra fall middagen var så nyttig att den hade utsöndrats av huden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback