unchained melody

har knappt hunnit blinka, så har halva natten gått. looooveit.

innan jobbet idag bjöds det på spicy chili con carne hos världens bästa Janet. hon hade lite att bjuda igen, då jag bjöd på 5-kronors blodpudding i måndags. mumsy!

känner mig för tillfället väldigt tillfreds med både enköping och mitt liv för. känns ibland som att man bara klagar på allt, utan att tänka efter hur bra man har det egentligen. eller att alltid gå och längta till helg & till semester. eller tills det blir riktig sommar, även fast vårsolen är to die for. man är aldrig nöjd.
livet är ju egentligen en vardag, och det är ju dumt att kasta bort fem dagar, och sedan njuta två? tänk vad många dagar det blir på ett år. och sen sover man bort en tredjedel också? det är ju helt sjukt. så nu jäklar tänker jag ta tag i vardagen, precis som min pappa alltid sagt åt mig. 

jag börjar NU!

FAN VAD JAG ÄR GLAD; ATT JAG FÖDDES MED TVÅ BEN(ÄVEN FAST BENEN BLEV LITE KORTA)  TVÅ ARMAR, TVÅ ÖGON, TVÅ ÖRON OCH SÅ VIDARE, ATT JAG DAGLIGEN ÄR OMGIVEN AV MÄNNISKOR JAG ÄLSKAR, OCH SOM ÄLSKAR MIG TILLBAKS, ATT JAG HAR TAK ÖVER HUVUDET, OCH FÅR DELA SÄNG MED DEN UNDERBARASTE/UNDERLIGASTE PERSONEN I HELA  VÄRLDEN, ATT JAG HAR MÅNGA VÄNNER,  MEN ÄNDÅ FÅR HA MINA KÄRNBÄSTISAR KVAR, ATT JAG HAR ETT JOBB, ATT JAG ÄR UPPFOSTRAD ATT SE ALLTING POSITIVT..

fyller på allteftersom. blev nästan illamående av all energi som sköljde över mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback